lördag 3 augusti 2013

Här är nu "lördagkväll". Man blir ju lite förvirrad eftersom de egentligen är samma dag som hemma och bara skiljer en timme. Men här jobar man från söndag till torsdag. Vilket betyder att det idag är lördag eller hur?! :)

Så vad gör jag på min lördagkväll? Är jag på BBQ med Shell -nej. Är jag på middag med Andrea -nej. Är jag på drinkar med några nya vänner -nej. Jag lämnade hemma för att kunna uppdatera er, städa, tvätta kläder, äta och bara krypa ner och titta på random klipp på datan. Och oj vad skönt det är när man bara får ta å slappa till det!

Igår var jag ute med Daniel och Laurice och drack nån tikapuka. Tikapuka är en drink. hahah och nej kära vänner. Fast det verkar som att jag festar varje kväll så gör jag inte det. Vi sätter oss på nån bar/restaurang och tar en drink -eftersom det är lite pinigt att inte köpa nått. Sen är jag för pank för att festa till det mer än så. fast jag hittills nog inte har betalat nått själv när de väl kommit så långt. Men imagine att betälla in några hundra saker och anta att någon annan betalar -åså gör de inte det. njäe -bättre att stick till de man har råd med då :)

IDAG HAR JAG DOCK ÅKT JETSKI OCH DET VAR SÅ HIMLA ROLIGT! De gick så snabbt, och man blev så blöt, och det var så varmt, och det var så adrenaliniskt. Sjukt roligt! :) Bilder har jag också, men efter att nu ha uppdaterat 2 gånger idag så får ni vänta på bilder tills imorogn :) Nightynight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care