lördag 17 augusti 2013

Har så mycket jag skulle vilja dela med mej av men de finns helt enkelt inte tid att uppdatera just nu. Så mycket hela tiden att man inte vet om man ska skratta eller gråta.

I förrgår kom jag hem efter ha varit och handlat mat och hade musik i öronen. Vårat lås bråkar om man vrider det åt fel håll och denna gång tänkte jag -jäklar, ja ska fixa dethär! Stod koncentrerat där och gav järnet tills ja skulle klara det, eller ja... Tills en liten flicka öppnade dörren. Där stod ja å bara gapade. Fattade inte hur hon kommit in i våran lägenhet tills det slog mej att jag var på fel våning. Tecken på trötthet eller? Haha

Ikväll är det indian night och det kommer vara packat, giv mig styrka. Men imorgon ska vi åka jetski igen och efter imorgonkväll är jag äntligen ledig! Yes!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care