måndag 19 augusti 2013

Har yrat runt idag för att hitta en klänning. Vem skulle inte sätta sina sista dirham på en snygg outfit för att fira sin lediga kväll?!

Njä, dedär lät ju bättre än det var. Mina sista dirham tog en taxi som lurade mej på pengar. Han trodde nog jag var turist och fast jag kämpade emot var det att kasta sedlarna på honom och slänga igen dörren. Inte ville jag ju ha polisen inblandad heller. Och fast jag gått runt i den största shoppingmallen i vääärlden så hittade jag inte en endaste klänning som skulle passa.

Fast de va nog ödet, för jag är pank. Hittade dock ett starbucks och kom fram till vart mina pengar tar vägen. 5 euro för varje starbucks. En starbucks om dagen. Då vet ni.

MEN INTE STOPPPAR DET MEJ ÄNDÅ FRÅN ATT FIRA EN LEDIG KVÄLL!

Ni vet. Det är bara att sätta sej på puben intill -för de har ladiesnight varje kväll. Gratis dricka innan man går ut för att dansa. jag tackar. Borde festa jämt, de är så billigt. billigare än en kaffe.

Ok. Jag ska vara paparazzi ikv å fixa massa bilder till er. Och jag ska tillbringa kvällen med shellie, yeeeeeey! de är ju mina roomies som jag kommer bäst överens med, men än sålänge har vi inte kunnat festa tillsammans sen vi började jobba. Kommer dock aldrig få festa med andrea eftersom vi har samma uppgift och nån av oss måste alltid vara på klubben. :(

Okej. nu sätter böneutropen igång igen. (vi har 4 moskeer runtom oss och jag sover med öronproppar) jag tror att de idag ber om att jag ska få en superduper kväll -so let´s get this started! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care