torsdag 1 augusti 2013

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen - Det blir bara bättre! 

Och nu är det fredag för oss. 2 dagar ledigt -score! 

Varje dag trivs jag mer & mer! Nu har jag blivit van med värmen så när man kommer ut känns det bara väldigt skönt! Jag kan till och med till butiken och överlever! 

Och jag kan inte vänta med att få börja jobba på riktigt! Mina sambosar och mitt jobbteam är helt enkelt awesome! Och företaget tar så himla bra hand om oss! Hittills har jag träffat en del som slavat runt med dålig lön och är super missnöjda. Liksom de flesta som kommit hit får sköta eget boende, möbler osv, vilket vi fick ordnat från början. Jag hade tur once again, och allt fungerar superbra!
Nu kan jag inte påstå att vi har världens svit. Men de är ett hem och det duger mer än bra! Sen får man jobba sej uppåt om man så vill ;) Tacksam är jag för allt iaf! 

BETH, ett inlägg till dej kommer så småning om. Ska bara försöka minska mina 10 sidor tips till en halv ;) OCH PAM, de spetsiga huset är världens högsta byggnad! :) 

Nu ska jag iväg för att träffa D&L så får vi se var denna kväll slutar! :) 

Men inte kan jag påstå att jag är annat än trött. Men de är för roligt för att stanna upp och ta det lungt ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care