måndag 5 augusti 2013

Och det roligaste med föregående inlägg är att det jag hade rätt. hör applåder -tackar och bockar!

Och jag citerar mej själv: Räkna alltid med utmaningar! och jag förklarar mej ännu bättre.

I jeppis hittar man hem fast man skulle cykla sovandes. Hem kommer man alltid! I denna stund när jag skrev föregående inlägg satt jag på metron och vad händer? Har musik i öronen, diggar läget och koncentrerar mej på ett blogginlägg. I nästa stund märker jag förstås att jag glömt att stiga av vid min station och har inte en aning om var jag är.

Okej. Jag hoppar av och tänker "okej -jag tar metron tillbaka" men där tänkte jag minsann fel eftersom den slutat gå vid denna tid. Så vad gör man? JUST DET! lär sej! ;) Tar en taxi och vet inte vägen hem eftersom allt är nytt i denna stad och det inte finns några gatunamn. Kommer från en destination jag inte vet var ligger men NEMAS PROBLEMAS. EN sak i taget, no panic och det löser sej! Efter lite körandes av och an så hittade ja hem ändå. Men ni ser -var alltid berädd på utmaningar! :) Nighty night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care