onsdag 7 augusti 2013

YES jag har några bilder och YES jag ska publicera dem till er! Idag är en off dag däremot. Vi jobbade i en timme -dvs prövade våra outfits och sen fick vi åka hem igen. Men vi spenderade 2,5 timme i en buss utan ac eftersom vi tydligen måste köra runt till massa ställen först. Ingen bra kombo efter en utekväll.

Och utekväll var det igår. Inget märkvärdigt men alltid lika roligt att träffa nytt folk. Även om det denna gång blev en grupp med gamla tjocka gubbar varav en skulle gifta sej. Hans nyblivande fru var tydligen inte så värst glad när hon hittade sin gubbe i soffan i morse med SHELLIE skrivet i ännet. hahah

Fast klockan bara är 9 så ska jag nog gå och lägga mej nu! sagt å gjort. Bilder ska jag försöka publicera imorgon, och vet ni vad. Det närmar sej öppningen av klubben. Ikväll ska vi få veta om ramadan är över eller inte (eftersom de vet det först när månen är på rätt ställe) men sen smäller det! how amazing! Cant wait!

Och YES. Ni ska få mera info både om lägenheten och om jobbet, och möjligtvis en liten galen videosnutt av mina roomies om jag får fixat över filmerna till mej. :) Mycket roligt på kommande ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care