måndag 23 september 2013

Nämen om till och med min pojkvän nämner om att jag är dålig på att uppdatera bloggen (vilket jag aldrig trodde skulle hända) så borde jag kanske skärpa till mej lite? Har också sett önskemålet om att ta bilder av själva dubai stad och har accepterat mitt mission. Det är på gång! och av mitt hem, och mina vänner -om jag hittar dem. :b

Igår gick vi återigen och rökte shisha efter jobbet. Så skönt att sätta sej ner och chilla tillsammans. Och man blir ju som sagt lite rubbad av att jobba på nattklubb, med tider å så. haha

Ikväll skulle jag ju mest av allt vilja gå och och dansa till det riktitgt ordentligt. Det lär ju då inte hända eftersom mina girlsfriends jobbar, har pojkvän eller är bakis. Men inte gråta för det. Googlar fram ladies night på nån random bar och går ut med killar istället. Känns ju lite desperat att leta efter gratis alkohol all over på internet, men a girl have to do what a girl have to do. Nä nu blev ju detdär lite flummigt. Jag menar bara att jag inte har råd att betala min egen dricka (sad but true) hela kvällen när en cosmo kostar runt 25 euro. Och vi lär ju inte hitta nån med bord när jag är ute med 2 guys. Haha. Tänk så svårt ngt så enkelt kan va, de är ju löjligt. haha

Nåja. Lycklig över att ha en ledig kväll, har ska nu njutas! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care