tisdag 24 september 2013

Men det är ju så frustrerande! När man har så mycket man kunde göra men ändå inte gör det! De är ju de som suger mest, när man har möjlighet men struntar i det. De är därför jag önskar så mycket att mina riktiga underbara favorit vänner vore här med mej, så man kunde göra och uppleva allt kul tillsammans!

Skulle vara på yachtparty precis just nu om inte Shellie vore i Abu fcking Dhabi. Eller så vore ja på stranden. Eller så skulle ja äta en god lunch. Nä. Måste nog googla nya vänner nu. Oupptagna vänner, som inte jobbar och vill göra precis samma saker som mej! Shell åker dessutom hem för några dagar på fredag, så om inte innan så då är jag helt övergiven.

Och det är förändring på gång, igen.

Nyfikna? ;)

MEN ja kan ju berätta att ja hade en superduper rolig kväll igår. Var ute med 2 killar ja jobbar med.Vi hann med barer, klubbar, dansade, skratta och ended up med ett bord fullt med god mat och efterätt ;) Drack däremot så mycket redbull under kvällen att jag vaknade imorse (efter 3 timmars sömn) halv 9, och hade så mycket energi att jag inte visste vart ja skulle ta vägen. haha

Men nu är det skypetime. Busybusy på mina lediga dagar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care