lördag 28 september 2013

Time is free, but it´s priceless. You can´t own it, but you can use it. You can´t keep it, but you can spend it. Once you´ve lost it you can never get it back. 



Mitt-i-dagen-skoj. 

downtown i bakgrunden. 10 min away.

utsikt från mitt jobb. :)


After work chill.

Min 29 åring och var jag bor :) 

downtown by night and day. 6 filer på båda sidorna och en rak väg. that´s it. :b Och ja efter detta försökte taxidrivern luras och körde en extra lång omväg. -.-


Passerade Burj alarab. 7 stjärnor ni vet.

äggvita drinkor, yummie. 



Burj khalifa. Högsta huset i världen. 

Mysdag med Shellie! 



Nighttime, daytime


My new love! 


Och sen finns de ju alla stackare som kämpar för ett fint dubai. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care