tisdag 10 september 2013

Vaknade 10 imorse! Tie!

Vanligtvis när jag slutar jobbet och är isäng runt 4 så sover jag som en stock till 2 följande dag, och kunde gärna sova mer än det. Men igår va ja ute å dansa gärnet till hiphop, men nu finns de inte en chans att ja skulle somna om. Så jag beställde hem pizza till frukost. Yami!

Så igår gick jag ut med Sharaya. Prövade 2 klubbar som vi inte varit till förut och hade så himla roligt! Den ena hade som sagt hiphop night och jag börjar nästan känna mej skrämmande hemma på dessa ställen! haha Ett av ställena påminde supermycket om playhouse i Hollywood, och the crowd var densamma. Mörka gäängsters och man kände ju att man skillde sej ur mängden, men va gör de ;) Det som är bra med Dubai är att de inte finns några wierdos här. eller ja, de finns ju överallt. Men jag menar att det är väldigt tryggt eftersom folk inte är hög på droger, och en stor del dricker inte ens alkohol. Så fast jag saknar LA sjukt mycket varje dag, så har ju Dubai sina ljusa sidor också. :)

Men tacka vet jag ladiesnight! Igår köpte vi varsin drink och betalade 30 euro för 2 cosmos. Vet ni hur liten en cosmo är? Stackars killar som festar här, man kan ju nästan fatta varför de finns så många nykterister haha

Så jobb om nån timme då. Denna vecka kommer bara bestå av jobb eftersom vi har vår stora opening denna helg och det är en hel del att göra - allt ska ju vara perfekt. Men kanske ja hinner slänga in nån bild innan ja drar iväg. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care