torsdag 26 september 2013

Yeyeyeye. va e de för da idag för de e ingen vanligt dag.... No wait. De är det ju.

Kunde knappt sova och kunde inte vänta på att få stiga upp! Ska dra iväg för att möta upp med Shellie och är lycklig för det! Har inte sett henne på så länge. Vi ska spendera dagen tillsammans och luncha vid Dubai mall. weeeee!

Som sagt är de ju lite långtråkigt för min del att bo själv just nu och jag har inte varit så munter de senaste dagarna. Konstaterade dock att dessa några dagar är väl de ända dagarna i mitt liv som jag kommer bo själv. Så jag får väl ta å skärpa till mej lite, så farligt är de ju inte! Och mamma som alltid påminner mej om hur viktigt det är att trivas med sej själv, -ja det ska ja minsann jobba på under denna tid! :) Men jag börjar nog först imorgon! Nu har jag roligare saker som väntar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care