fredag 11 oktober 2013

För nån kväll sen plocka Andrea upp mej efter jobb och vi hämta hem mc donalds like the old good times (hehe, när vi alltid käka donkken efter jobb. Farligt javet...) Vi for hem till henne för chill & sleepover. Måste ju påstå att mitt liv inte skulle fungera om ja inte hade vänner här som är van med samma vampyrschema som mej.

Igår hade vi en guest dj at Boudoir å hon var fucking amazig! Denna tjej har jag tidigare sett på youtube när ja varit hemma, och när boss visa klippet å sa att hon kommer blev ja ju lite ivrig! Hon spela så bra musik att jag sväva hela natten och hade helst stannat några extra timmar. She took me back to Vegas, LA & Tomorrowland. Dubai är i allmänhet väldigt efter med musik och gillar ju indisk, arabisk å crap musik. Inte så mycket house som jag föredrar. SÅ denna kvällen var ju himmelriket och de va lycka i hela mej! :)


HUPS! min driver ringde precis och sa han var nedanför. Tydligen börjar jag 4 idag. Och jag som skulle ge er bilder. Nåja, no time now! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care