torsdag 10 oktober 2013

Och den som väntar på ngt gott.....?!
Kan ju meddela att jag de senaste 2 månaderna har försökt stay positive och väntat på "bättre tider". Inte för att jag är otacksam men har jobbat så mycket mer än jag borde pga olika omständigheter. Jag har hela tiden hoppats och trott att tex jobbtider och situationen ska bli bättre. Som sagt är jag ju ända tjejen kvar efter att ägaren av klubben flippa där ett tag och avskeda alla, och inte va ja säker på va ja skulle göra heller. Gjorde ändå de bästa av dagen fast mina girls va borta, och fast alla trodde ja skulle sluta så försökte de berätta att det säkert kommer betala sej i slutändan om ja ger det lite tid.

Och det är vad jag också tror att kommer hända.

Och ja trivs så bra me min lilla boudoirfamilj! Och om saker å ting blir som de nu utlovats kunde jag inte önska mer, just nu, just här, just idag. Enkla saker men som gör livet lite roligare :)

Och så har vi en ny hostess också, eller vän som jag kallar henne ;) hon är också min nya kämppis inom nån vecka. Nu när jag precis anpassat mej till att leva ensam :O hon har dock också en pojkvän så hörde ryktesväg att hon vanligtvis är ganska upptagen. Dubai är inte så stort det heller. Haha men blev ju lite besviken när hon igår hade en stor candybag att smaska på och inte gav mej ett ända. Man blev ju lite biatchmode och fundera på om man alls kan va vänner...  Haha

Och ja har som vanligt massvis med bilder till er som ja ska publicera så fort som möjligt :) men nu vet ni att jag lever iaf, to stay in tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care