söndag 6 oktober 2013

Har faktist tänkt på hur konstigt det är att jag kan dricka mjölk här och i usa men inte hemma. Men igår fick jag veta att mjölken här är från en kamel. hahah. hur roligt är inte det? kanske har det en betydelse, men de har ju förstås inga kameler i us....?! Kamelmjölk påstås vara mera nyttigt iaf, jag tackar.

Borde redan vara påväg till beachen men här sitter jag nyvaken. Problemet är att jag inte har ngn bikini, så ja blir lite medvetet lat och försöker dra ut på tiden. Som om det gör ngt bättre. Hur kan man åka till Dubailand utan bikini? Och hur kan de påstå att "säsongen är över" så de knappt säljer bikinis mer. (Precis vad jag tänkte, säsongen för turister &sol &bad har ju precis börjat här?!) Men de e är faktist sant. Man hittar stickade tröjor, vinterskor och höstkläder. Nödvändigt i beachväder huh?!

Så idag ska jag förhoppningsvis möta upp med Sharaya. Om jag får upp mitt ass ur soffan. Ska jobba lite på brännan så man ser fressssh ut på kvällskvisten. ;) Sharaya har redan försökt flyga hem en gång men hon fick inte lämna flygplatsen, så de blev ju lite såndär jaha-är-detta-dubai-eller? Hon hade inte avslutat sitt visum, men de skulle inte vara nårga problem att fixa....  Vi får väl se.

Dags att röra på sej. Lediga dag - no time to waist. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care