tisdag 1 oktober 2013

Och jag slutar aldrig att förundras över mej själv. En del tycker jag är tankspridd eller stökig (wtf, kom inte på ngt annat ord. Råddig?) men jag anser att jag är kontrollerande stökig. Jag lämnar saker efter mej, förtänger det och sen hittar jag dem igen. Som en överraskning till mej själv! Och det hände idag. Precis idag när jag behövde överraskas lite, och hur glad blev jag inte!? Go maddy, you rock! haha! ;)

I söndags var jag ute med Andrea. Möttes upp för lunch på dagen och satt å prata i några timmar. Tog sen metron hem igen för att göra mej i ordning för att gå ut. Hade en halvlugn kväll men tog en shot och försökte sedan uttala "i wash my face with my facewash", och det var inte enkelt. Andrea postade en video av detta och jag hade genast 7 nya följare, 5 pokes och 15 nya vänförfrågningar. what happened? Kom hem runt 6 och några timmar efteråt satt jag på metron igen. Movietime å food med Andrea innan ja skulle i jobb på kvällen!

Och igår kom jag hem runt 5 igen efter att jag å Chris haft milkshake å shisha efter jobb. Vädret här just nu är bara helt perfect! Jag menar. Perfect! Och speciellt under kvällen! :) Men ibland känner ja mej som en vampire. I never see the sunlight och är vaken hela natten. Hur hälsosamt är nu de? :b

Ja, har ju några bilder. Senaste gången spenderade jag 2 timmar för att publicera dem till er och missade min lediga stund. Och jag fick 1 gilla. Så the question is. Is it worth it? nä, nu kändes ju dedär lite som en bitchi attitude, och visst jag publicerar ju bilder för ja vill att mamma ska se hur jag har det. Men ändå.

Det är så mycket jag inte delat med mej av den senaste tiden för att jag inte haft tid. Så nu känns det meningslöst att föröska upptadera er om saker om ni ändå inte hänger med. Och vi vet ju alla hur det är. Ger man Jeppis ett A så blir det ganska snabbt hänt extra. Men nåväl, en dag kanske ja har tid att förklara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care