fredag 29 november 2013

Goood morning från sunny Dubai! Folk frågar mej hela tiden hur jag har det här borta och hur det är att bo här. Ifall det är ngn mer som undrar kan jag ju meddela att Dubai är underbart! Vädret, möjligheter, big city life, beach-whenever-u-want, folk från hela världen, lyx... you name it. Vad du än vill ha eller göra, it´s right here! Seriously. Kan inte alls klaga! Fast för mej tog det en stund att anpassa sej till stället, fast det är ju amazing.

Sen måste jag tacka för några få kommentarer som jag fick i mitt förra inlägg. Precis som mamma alltid också säger, "allt du behöver finns precis här" - och det vet jag så väl. :) Sen blir man alltid lika förvånad över hur lätt det är för folk att skriva negativa onödiga kommentarer, som också handlar om att "grow up". För det är ju så moget.

Hur som haver är det ju faktist sant. Så många gånger jag publicerat inlägg -massvis med bilder, storyn från mitt privata liv, kärleksförklaringar och happy moments - all for you. Och man får kanske ett najs eller 2. Men blir man sensitiv och konstaterar ett faktum - nääämen då jäklar är det väl att överdriva?! haha

Tänk om folk kunde vara glad för andras skull.

Idag har jag annars en latdag. I förrgår spenderade jag 5 timmar i Dubai mall med Andrea och igår var vi på rajttan tajttan heeela dagen as well. Fick också ett nytt jobb igår efter en oplanerad, "just happened" interview. Åså tackade jag ju nej till ett jobb förra veckan också. Och idag dissar jag en interview. Nä, Boudoir is the one and only. Fast ja kunde få bättre jobb, så tvivlar jag att ja kunde hitta lika fina människor som de jag jobbar med nu. :) Så byter jag jobb så ska de va big time, BOOOM! ;)

(har btw ingen som helst lust att dela bilder...... kanske en annan da)

Countdown: 4!! :O :D that´s nothing. Kommer gå i ett hui!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care