lördag 7 december 2013

ohjohjohj. om ni bara visste.... Om ja inte känt mej i min egen värld tidigare så nu gör jag det. Har helt tappat kontakten med hemma-fronten den senaste veckan. Jag kämpar som bäst på med flera olika saker här borta som tar en hel del energy! Vi får bara hoppas på det bästa.

Men samtidigt har jag ju besök hemifrån av my big love å Sunny. Jag förösker mitt bästa för att visa dem runt i min underbara tillfälliga värld och vi njuter av alla godheter, lyxigheter och livet här. Är så glad att de är här att inte går att beskriva, så roligt att kunna visa och dela allt dethär med dem! And yesyes, they seem to love it ;)

Enough said. no time. to be continued. At least u know im alive :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care