onsdag 11 december 2013

Och där var vardagen tillbaka igen. M&S åkte hem iförrgårnatt. Lessamt, men ja visste ju att ja inte kunde keep them forever. Vi hann göra en massa saker iaf på den korta tid som de var här. Intensiva dagar for sure men helt värt det! :) Miss them already!

Igår och idag har jag haft slapdagar. Sovit länge, tagit tupplurar båda dagarna, och idag råkade jag somna igen 8 på kvällen, och vaknade nu 00.30. Lyckat.....Har inbillat mej att jag håller på att bli febrig så de känns bra att stanna hemma. Igår va jag nog ute en sväng med Shivon på kvällskvisten and had a good time as always. Idag skulle jag också ut å fira en av mina vänners födelsedagar, men ska upp redan 8 imorgon bitti så de blir nog att försöka somna om istället. Tråkigt!

Hur som haver. Sjukt tråkig blogg för tillfället. Fast de ska jag nog snart ändra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care