söndag 22 december 2013

haha. 

Märker att folket där hemma håller koll på bloggen fast den är död. Roligt att också att flera av mina vänner hemmifrån börjar sända mystiska meddelanden för att diskret luska ut om jag faktist är okej. och jo det är jag ju! 

Har varit i full gång med livet den senaste tiden. På gott och ont. Kan inte påstå att jag jobbat speciellt mycket men festat destu mer. Men hey ho - man lever ju bara en gång. Ja måste ju nästan erkänna till mej själv att ja är en liten crazy bitch som har too much fun in my life haha. De e bra å jobba å skaffa pengar å ta ansvar sånt - men don´t worry, jag hinner nog med det också. :) 

okejokej. Några bilder förtjänar ni väl efter att ha väntat så snällt. Och det ska jag ge er precis nu. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care