fredag 22 november 2013

Tänkte skriva att jag håller på att frysa ihjäl, men vet inte om det vore att överdriva. Normalt går jag utan kläder hemma (för att ge er all information ni behöver) men idag sitter jag ihopkurad under täcket. Måste ju ändå hålla med om att de är lite mysfaktori de hela! Det har regnat här i 2 dagar nu. Igår satt ja å luncha utomhus och såg på när de regna i fontänpottn. Då börja ja sakna pappa och villaliv, för de kändes lite som finsk sommar. Sen var alla som kom till klubben igår dränkta men ändå ack så lyckliga! Stod å dansa i regnet för en stund och sen slockna lampona på utsidan. De blir ju lätt lite kaotiskt när de kommer regn... haha Och inatt börja de blixtra å åska å de blev nästan översvämning utanför på vägen. Men tänka sej. Jag kommer ihåg hur otoligt terrified jag var för åska när ja var liten. Ja minns att jag en natt sov i mammas säng med pappas hörselskydd och hysteriskt stortjuta när de åska. (som alla andra barn?) Fast inatt satt ja uppe å titta å beundra och var inte ens ett dugg rädd fast ja va ensam. Am i a big girl now?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care