söndag 24 november 2013

Nu har jag varit uppe i Burj Khalifa också. Roligt att se det uppifrån för en gångs skull! så efter 123:e våningen och en creepy skakandes hiss så satt vi där och pröva några drinkar samtidigt som vi hade en amazing view. Jag menar, hur kan det inte vara fantastiskt att se hela Dubai? Så ja små festade lite före jobb och efterfestade några gånger efter jobb. De känns som att jag inte sovit alls de senaste dagarna när ja varit vaken hela natten, men samtidigt har jag sovit hela dagen och varit förundrad över hur jag kan vara så konstant trött. Nä, nu får jag nog skärpa till mej!

Idag har ja också en såndär försvinn-but-dont-go-dag. Ni vet när man bara önskar alla skulle dö för man e så arg på alla fast de inte ens gjort nå, samtidigt som de ända man vill är att nån ska pyssla om en å vara snäll - fast man är elak å surar! haha. När jag är hemma med m å surar brukar ja alltid berätta de för han. Ja säger - idag e ja sur, så du får int va sur, fö då blir ja ennu mer sur. Fast då bruk han håll tålamodet extra länge å alltid får han mej på bättre humör. Å sen får han va sur en annan da. :) viiilket team alltså! Nästan så jag är stolt över att kunna dela med mej av detta! haha

Anywaaay. Tomorrow off. Finallllly! 6 dagars veckor s-u-c-k-s. Men bara 9 dagar innan m&s kommer. helt ortoligt! c-a-n-t w-a-i-t!! :)

1 kommentar:

  1. Oooo... Vill komma dit o fjanta med dig så du alltid e glad.. o så ja sku bli lite glad :) <3

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care