måndag 23 december 2013

Men tror ni jag dog lite igår när jag märkte att självaste Adriana Lima är i Dubai. Och att man kan träffa henne 10 minuter varifrån jag bor. Och när jag märkte att det var för en vecka sen!?!?!?!?!?!?!? Jag skrek, och bet, och slängde sönder lite saker å grät. Jag antar att alla vet vem Adriama Lima är, eftersom hela världen vet! Men för att vara realistiska så vet vi ju alla att de finns några undangömda själar i Finland som inte vet, så jag kan ju meddela att HON ÄR DEN SNYGGASTE PÅ JORDEN! nästan. En av Victorias Secret modellerna, och helt klart en av favoriterna!! en av de få människor jag vet på denna planet och vill träffa, ja de är ju VS tjejerna.

Och jag missade henne. Jag var redo att dö.

Och imorgon är det Julafton. Kan man tänka sej. Kan ju inte påstå att jag har julkänslor men behöver väl inte ha dåligt samvete för det ändå. De är ju inte precis som att jag har väntat att få nå heller. De finns några fjuttegranar här och där som de pyntar med alla de färgers blinkande lampor och i butiken jobbar de nu med tomteluva. Mer än så firar de nog inte här. Men, en anorlunda jul gör väl ingen skada - de kan ju vara roligt.

Jag har iaf haft storstädning idag av hela lägenheten så nu ska ja krypa ner i nytvättade lakan å försöka somna tidigt idag. Hade samma plan igår och somnade 7 på morgonen. Tänkte att min dyngsrytm har gått lite väl överstyr. Så, iguess it´s going to be a long day tomorrow. Och lite känslosamt kommer de väl va...... :b


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care