fredag 11 april 2014

Har helt seriöst funderat på att uppta bloggen igen, de är bara det att jag inte riktit hinner - inbillar jag mej. Här hemma har jag inte så mycket stories att berätta om, eftersom utekvällar i kokkola eller mysiga hemmakvällar inte är att skryta med direkt. Men däremot har jag massvis on my mind. Typ funderingar som dyker upp, som jag bra kunde dela med mej av för att få lite fart på stan. Ja, för de är väl det ända ni gör på era kaffestunder, filosoferar om mina funderingar? eller hur haha :D

Fast att ja träffade Maria Montazami var ju på tiden! De spela ingen roll fast jag såg Chris Brown, Mariah Carey, Ne-Yo and so on i L.A. Alla hemma fråga bara om ja sett Montazami vilket ja aldrig gjorde ju. Nu när vi träffades å ja nämnde att jag också bott i Hollywood utbrast hon; NÄHÄÄ? Men du skulle ha kommit å hälsat pååååå?!?!?! haha. Vilken underbar människa! Tack Maria, Next time! ;)

Just nu laddar jag för helgen. Det är killkväll hemma hos oss och jag har just bokat ett flyg. Wait WHAT? yep you heard me ;) De krävs en del för att hålla mej på plats. Och ni som känner mej tillräckligt vet hur det fungerar.... waaait fooor it ;)

Så killkväll ikväll, tjejkväll tomorrow! whopwhop! Sitter nu och laddar med Kezas nya podcast och måste medge att det är riktit svårt att sitta stilla. Party on babes!!!



Och tack till anonyma kommenteraren i föregående inlägg. Det var ngt jag ju egentligen redan visste, men kanske behövde få höra igen. Ibland blir man så insnöad i sitt egent tänkande att man inte kan se outside the box anymore. Så några ordentliga kommentarer är väldigt nödvändigt mellan varven! Och det som jag absolut inte får glömma, är ju att allt faktist är möjligt. Jag om någon borde ju faktist veta det, för det finns inte många där ute som är mer positiv (eller naiv?) med att tro allt faktist går om man vill. :D ;)

byyye bitcheeees, to be continued xxxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care