torsdag 15 maj 2014

Hej alla underbaringar!

Från ett amazing partyliv back to the adult reality. Dessa dagar tar jag fulla ansvar och agerar chef på jobbet i en hel vecka. (jag har ju ett jobb också ja) Prata om dubbelliv eller? ;) Trots att jag älskar allt bossande, ansvar och all makt (hehe) så ska jag nog inte bossa runt för länge. Man kan ju inte ta på sej fööör mycket ansvar i min unga ålder. (whops and a big nono för alla de som just tänkte tanken att jag inte är ung längre. För banne mej vad ung jag är!) Planeringen är i full gång! Denna gång är det planer kring the big awesome summerparty slasch the best party in jeppis 2014. (got u, huh? ;) de kunde ju lika gärna ha varit en resa eller hur?) Nä. För tillfället fördriver jag tiden här hemma och får fixa mina egna partyn tills jag kommer mej iväg igen. (vadå igen?) Hur som helst är jag väldigt excited and caaaant wait. Alllaa mina bäztisar ska komma och vi ska fira hela natten lång. VADÅ LYCKLIG? :D

Anyway, från en sak till en annan. idag sa jag till min vän; Kanske har jag mindre pengar nu än vad jag hade för 2 år sen -när jag jobbade my ass off, but it´s soooo worth it! Då var jag slutkörd och såg ingen egentlig mening with anything. Idag är jag så lycklig. Jag är öppensinnad, nyfiken och har ständigt ett pirr i magen när man tänker på hur underbar världen är. Vad ska jag göra näst? Jag kan ju göra precis vad jag vill, när jag vill. Hela världen är öppen och, än en gång, allt är möjligt. Borde jag skaffa mej ett heltidsjobb? I don´t think so. Jag prioriterar helt enkelt att njuta av mitt liv, just nu - och det är det bästa beslut jag någonsin tagit. Framtiden kommer sen, but i live for today.

Som jag nämnt innan. Mitt liv this far har varit precis som jag har önskat, and if i lived it again, i wouldnt change a thing. därför skrev jag också på ett jobbkontrakt som bara skulle last for a while. i´m too cleaver. hahah

Guud så seriös jag är. (oseriöst seriöst?) Jag försöker nog bara påminna er om att ni ska göra saker som ni tycker om. Ta er tid, för life is too short. u will never get this day back and everyone deserves to be happy! :) Don´t take it too serious. eller vänta, borde man bli lite mer seriös? oj så confusing dethär blev nu.

Deep shit. Like a boss! x

1 kommentar:

  1. He som känns rätt i magen och hjärtat, he ska man göra ;) <3 //Jassi

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care