torsdag 5 juni 2014

Ojdå! Nu har jag helt plöstligt semester! Jobbigt med 3 månaders arbete så verkligen på tiden med lite ledigt nu. (ni vet att jag driver). Men man ligger som man bäddar eller hur sägs det? Idag har jag bäddat en supergod frukost på terassen efter en skön sovmorgon. sitter i morgonrock i skugga och njuter av en underbar sommarvärme och några smaskiga melonskivor. Bra bäddat om jag får säga det själv. ;)

Självfallet finns de några oroliga själar som undrar vad jag ska göra resten av sommaren, då brukar jag svara dem att jag kan göra precis vad jag vill, och hur skönt är det? :) De var ju såhär jag hade planerat det, och nu kommer fortsättningen med spänning! You guys have no idea.

BTW så hade vi ju vårat party förra helgen också. Hemmafest med 35 av de underbaraste människorna i nejden ja!  Ja hade så himla roligt. Alla var finklädda med sina gula detaljer. Vi hade lekar, peerpong, shisha and a good time. Jag var så tacksam att så många kunde komma och så lycklig över att man får ha såna vänner i sitt JA guuud va bra ja har det!!! :)

Nåja, nu ska jag övergå till att semestra mej lite.Though life huh ;) xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care