torsdag 30 oktober 2014

Shashaa bloggen! Igår spendera vi hela dagen på stranden i santa monica! Tänkte att de skulle vara varmt och skönt, fast måste erkänna att de va de inte. Vi låg bara 45 minuter å sen gick vi å strosa på stan istället. Försökte hitta en bikini men de verkar vara ooomöjligt här. Kommer ihåg att ja hade samma problem sista ja bodde här. Men konstigt att de har 27 grader varmt om dagarna och säljer vinterjackor, stickade tröjor, mössor och vantar istället för bikinis. Lite strange är de ju.

Idag har jag faktist suttit inne hela dagen. Lite mot min vilja, och lite frivilligt. Vi bor för tillfället hos en kille och om vi lämnar lägenheten kommer vi inte in innan han är tillbaka, vilket har gjort att jag inte lämnat lägenheten, för jag kunde inte vara utlåst hela dagen heller ju! Så lite halvtråkig dag faktist, MEN jag fick "hemlevererat" en Starbucks och grönsaker med dipp och det gjorde ju genast att dagen gick från en 2:a till en 8:a, vilket betyder godkänd!

Men som hemlös får man vara impulsiv och det är precis vad vi kommer vara idag. Bestämde precis att vi tar vårt pick och pack och åker tillbaka till Allen! Fast vi sovit borta 3 nätter har vi ändå spenderat varje dag hos dem! De är så snälla å så roligt att se dem igen! Bästa grannarna ever! :)

Och ja de är fortfarande mina grannar och Park La Brea är fortfarande mitt hem! sådeså!
Fick annars höra att de hittat dinosaurier under våra hus eftersom de är sumpmark så de fastnade där när de gick. Ja de var ju döda när de hittades för några hundra år sen förstås. Sen var vårat område en militärbas innan de blev hughusområde. Däremot finns det nån sorts strålning nu pga det... men whatever. kul med lite fakta ibland! :)

Nä time to pacccckkkk my things once agaaaaain! byebyeeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care