torsdag 6 november 2014

De senaste dagarna har jag spenderat med frida! Vi har inte gjort speciellt mycket måste jag erkänna. Fast igår va vi faktist på gym och sen på kvällen var vi i en studio var vi spendera hela halva natten för å höra en vän till mej recorda. Några av er kanske minns klassikern "bad boys bad boys, what u gonna do when they come for u", ja han ena av de killarna var där och det var samma studio som 2pac har recordat i tidigare. Anser det lite halvcoolt faktist.

Anyway som hemlös får man flytta runt en del och idag ska vi igen röra på oss. Jag har packat min 100 kg resväska 6 gånger nu på 2,5 vecka. De ni kan ja meddela att alla inte skulle va bekväma med men som jag sagt innan är detta ett helt nytt äventyr för mej. Ett hemlöst anything-can-happen äventyr. Kan kännas småstressigt mellan varven för självfallet är det bekvämast att ha ett eget hus var man får ha sina saker var man vill, men man få ju int va uppställt. ;)

Idag vet vi faktist inte heller vart vi ska åka eller var nästa natt ska spenderas. Kanske hemma hos frida eller i malibu. Nu undrar ni kanske varför ja inte bara bor hos frida hela tiden om hon har en lägenhet men fallet är att hon redan bor med 2 st i en etta, så de är lite trångt. Men möjligtvis stannar jag där nån natt också. :)

but as i said, anything can happen. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care