måndag 3 november 2014

Oh wow. Har precis kommit hem från en helt galen helg i vegas. Hela lilla familjen åkte dit på fredag för att fira halloween och vi hade verkligen så himla roligt båda kvällarna vi var ute! Denhär gången va de däremot lite annorlunda eftersom lilla familjen nu bestod av 4 killar och 3 girls. Annars brukar vi ju bara va tjejer men denna helgen var verkligen annorlunda och helt perfekt! Mina fd grannar som vi bor hos fixa allt så vi fick bara hänga på. Det som jag alltid förundras över är att man spenderar mindre pengar när man är ute å festar än om man är hemma. Under denna helgen har vi ätit massa gottis, haft 2 all-in kvällar, bott på ett fint hotell, been gambeling och åkt runt i vegas och jag har spenderat 25 $. Man blir allt bortskämd. Haha

På vägen hem njöt jag av en raklång väg i 4 h. För de är verkligen bara en rak väg genom öknen från vegas till LA. Men så tacksam jag är att jag får uppleva allt detta igen. Att jag fått träffa så underbara människor och att jag fått sitta ihopklämd längst bak i en van ihopkuren under en filt med frida. När vi närma oss LA igen va de så fint me alla palmerna, en underbar sunset och hela staden framför sej som ser ut att glittra när de börjar bli mörkt. Så svårt att förklara dendär känslan som jag alltid pratar om men jag önskar att alla ska få känna den nångång.

Visste ni annars att LA har en extra colorful och beautiful sunset än andra ställen? De beror visserligen på all avgas som finns i luften så de är ju inge vidare, men the sunset is breathtaking anyway. ;)

Såå vi var 3 girls when we left, men bara 2 påväg hem..... jaaa, one of us had other things to do så henne ser ja inte innan nästa vecka. Men hon hann ju åtm festa till det en av kvällarna så de va ju bra! :)

Alright. Dags att ta en 14 timmars powernap nu, minst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care