tisdag 14 april 2015

Haha ja, de verka bli fart på jeppis helt plötsligt haha men som sagt så har vi läget under kontroll så ni behöver inte oroa er. Ibland känns de lite som att folk tror att vi tvingas att vara tillsammans men så är de ju faktist inte. Vi väljer att ha ett förhållande på vårt egna sätt och det har fungerat utmärkt so far. Varför göra nått mer komplicerat än vad det behöver vara?! :)

over and out. Har iaf spenderat mina 2 senaste dagar i brisbane med jennifer och hanna. Hotellchill, shopping och matkoma har varit på schemat. Igår blev de en spontan utekväll också, fast den började tidigt hos en av våra klienter när vi skulle skriva ett kontrakt och de plötsligt drar fram några vinflaskor där vi satt på terassen. Har jag sagt att jag gillar mitt jobb eller? Haha ;) så ja var lagom munter när jag mötte upp med tjejerna på kvällen. så underbart lycklig över att ha fått spendera tid me dem igen!

Well.. de sov ju hos oss några nätter också i surfers och sen sov vi en natt på hostel bara för att haha och idag käkade vi crackers och grynost till frukost och jag fick en liten extra lyckokänsla i magen, ja sa att de nästan känns som att jag reser igen. De är ju nått speciellt med den känslan.. anyway. Nu ska vi fortsätta cuddlas å kramas sålänge vi kan, de flyger nämligen hem imorgon och vem vet när vi träffas igen, förhoppningsvis tar det inte 2 år denna gången iaf. :b


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care