onsdag 22 april 2015

Flyt. De är vad jag önskat och det är minsann vad jag fick. Är förvånad och lite avis på mej själv över hur enkelt allt kan va, om man vill.

Men på tal om nått helt annat. Från och med idag är de rehab, gym och focus som gäller några veckor framöver. De har varit så många födelsedagar och orsaker att fira senast att det är löjligt. Men nu jäklar!

Fast jag har nått fel i min rygg dock så har känt mej som en grandma den senaste veckan. Och plötsligt blev de vinter här också. Från att ha haft 30 gradiga dagar har de de senaste 2 dagarna varit 23 - vilket är skitkallt. Och ännu kallare på kvällen. Måste köpa jacka.

Bebis är snäll och jag är glad att ja kan låna mellan varven men även gladare när jag får ge tillbaka han när jag är klar.

Vi har familjemiddagar och bbqs varje kväll. fortfarande fullt hus och oftast extra gäster som kommer förbi. Det finns allltid mat och guess what. Our family is gonna expand even more. Wow. Och en 2 veckors elräkning på $500, r u kidding me? big house. Too big.

Nu ska jag cykla till butiken. Och there is no way you can pass the cops without a helmet. Så ingen hjälm, ingen cykel. Amsdelain is going helmet.

And there is no way att jag berättar om våra utekvällar med dicklollipops, afterparties, killstriptease, balloons, gratis vodka, too much dancing och att vara vaken i 2 dygn. These boring nights som vi har nu som då som man inte kan dela med sej av. Lets talk about work. Work is awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care