söndag 10 maj 2015

Vi måste ju komma ihåg att alla dagar kan ju inte va de bästa och ska medge att de senaste dagarna har sugit balle helt enkelt. Första dramastunden har kommit på besök och alla i huset känner nog av lite spänning fast ingen är riktigt involverad. Well, jag å lara smög in på mitt rum igår och smuggla me lite vin sådär i smyg. Hade ett mysigt "te-party" och hade en välbehövlig skvallerstund och pratade om framtiden.

På tal om framtid. Jag har helt glömt att det finns en framtid. Jag har så länge levt i just nu bubblan att de känns helt svårt att tänka vad som händer längre fram i livet. Jag å D brukar faktist påminna oss själva i våra diskussioner att "there is no future, all we have is right now". Fast visst när man tänker på de vore de kanske nyttigt att sätta upp lite nya delmål påvägen till framtiden, ifall den råkar komma på besök. Innan har jag ju alltid focuserat att "åka vidare" and find a way to do it, men nudå. Lara nämnde igår att hon ska ha köpt hus innan hon är 30. Oj tänkte ja, ja vet knappt vilken ålder jag är i och inte har jag en aning om hur mitt liv ser ut ens om ett år. Dags att make some new wishes i guess. :)

... för de är ju så de fungerar om ni minns. Önska nått tillräckligt mkt så blir de så! så enkelt ;)

Ja, ja ska börja med att önska att jag får en god nattsömn inatt och att jag vaknar på rätt sida imorgon, de är några dagar sen de hände sist. Lets see if it works. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care