måndag 31 augusti 2015

Damn. Verkar som att HK verklien stal all min energi. Jag är nu I manila och första dagen sov jag till 6pm, och idag till kl 3. Har lagt mej vid 12 och sen jag kom hit har jag inte sett sunlight en gång. Har varit utanför dörren max 2,5 timme de senaste 2 dygnen. Hahah men vet ni, de e också för att jag inte gillar manila alls. Go to Philippines they said, it's gonna be fun they said. Well. Jag är superrädd ju! I taxin från flyget var de plötsligt en 7 åring ish som stod fastklistrad mot bilfönstret I trafikljuset och bad om pengar genom rutan. Ja skojar inte när jag säger att jag tappa en tår för att ja inte kunnde hjälpa... "Just ignore them, look away" så chaffisen. Soso sad!

Känner mej iaf väldigt obekväm här. Som att de kunde råna mej I vilken sekund som helst, att alla har sina ögon på en. De tigger och letar desperat efter nån som ska tå hand om dem - if you know what I mean... Sen alla gamla gubbar från andra delar av världen med små tjejer. Känner att de är ganska eckligt. Nej, hu jeeda mej. 2 nätter till and I'm out! Next flight pls! :)

1 kommentar:

  1. Men nej! Man stannar aldrig vi Manila. Aldrig! Hemska staden, dit flyger man bara. Fortsätta till lilla öarna. De e som man sku vara på helt annan land. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care