fredag 25 januari 2013

Today i got it all! Var på morgonkvisten och tog en spruta. Så rädd jag är för nålar så är jag förvånad över mej själv att jag klarade av det så bra, båda gångerna! Ett tillfälle när man kan känna sej stolt över sej själv för att man "växt till sej" och klarar av att hantera en situation som tidigare varit jättejobbigt. När vi skulle ta stelkramp i lågstadiet ringde mamma till skolan så att jag fick vara först av alla, för annars hade det nog varit omöjligt med tanke på hur rädd jag var veckor på förhand. Idag gick jag dessutom ensam och var superduktig! :)
Men om man tänker på hur mycket bra saker som det medför så var det säkert värt det! :)

Sen är ja så glad så glad när ni kommenterat mitt tidigare inlägg. Det betyder att nån tänker och sätter energi på mina funderingar, vilket är precis vad jag behöver! Tips, idéer och annorlunda tänkande. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care