tisdag 23 april 2013

För att inte upprepa dagens tabbe när jag sov 1,5 timme längre än menat och kom 30 minuter sent till jobbet efter att mamman till dagisbarnet ringt efter mej så ska jag gå och lägga mej nu. det tog dock bara 15 minuter från avslutat samtal tills att jag var istan (från fnäs) så att påstå att de int finns nån dunderfart i denna madeleine är att ljuga. Men att börja 6.00 var tillräckligt tidigt och att försova mej är tillräckligt pinsamt för att prata om igen och att än en gång ha jobbat dubbelskift till 9 på kvällen är mest bara dumt. nu är jag trött.

MEN nu är det början på helg för mej. Från och med nu har jag normala jobbdagar vilket gör att jag kan slappna av lite. Gud så duktig jag har varit. Så imorgon ska ja väl börja min dag med att hämta min kvarglömda telefon till neste och efter jobb blir det en liten sväng till kokkola. perfectooo!

Och igår hände det ju nått märkligt. nått som förändrar hela livssituationen både mentalt, fysiskt och relationsmässigt. ja, precis så märkvärdigt var det! vänta så ska ni få se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care