torsdag 27 juni 2013

And i´m back in hell. Ja nu kunde ju ni tro att det fanns flera ställen men de gör de nog inte. idag handlar det om kokkola. 8 timmars ensamt jobbande med endast finska kunder. Ja, inte riktigt min grej! Finskan alltså. Å att jobba ensam.... hur tråkigt får det bli?

Men jag är glad att jag får jobba för här behövs minsann pengar! Å sen har jag ju mina roliga jobbdagar mellan varven så de jämnar ut sej :)

Annars är allt som vanligt. Har jobbat till 6 varje dag så har inte hunnit mycket efter att jag kommit hem. Vanliga nytto saker som ska göras men inget märkvärdigt. Sålänge man är nyinflyttad har man nog inte tid med mycket annat heller men snart ska allt va i sin ordning så man får börja bjuda hem folk på kafferep! :)

Sen missar jag tydligen världens åskväder? Stackars mich som måste vara ensam och stakars mej som inte kan skillja på om det är åska eller mulller från renoveringen som jag hör.

Och konstaterar att det är dags att avsluta om jag inte har nått bättre än vädret att komma med.

MEN MIN BÄSTASTE LINDA FYLLER ÅR IDAG OCH DET SKA JAG FIRA SÅ FORT JAG FÅR TID! HIPP HIPP HURRA! :)

1 kommentar:

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care