fredag 21 juni 2013

Fullt upp, de är det minsta man kan konstatera. Men min gamla vanliga tur som har varit borttappat det senaste halvåret har återvänt och man fattar nästan inte att man kan vara konstant lycklig i så många dagar i sträck, flyyt!!

Inatt sov vi första natten i vårt nya slott. Ja okej, om man frågar någon annan är det ett gammalt hus som luktar tant -men för min del är det ett slott. Det är ett hem! -mitt hem.

Och idag fick jag öppna en födelsedagspresent! Och det var inte vad som helst, utan nått som jag verkligen ville ha men ansåg att jag inte hade råd med. TACK LINDA Å MARI, gullungar!

Ja vet, de är en månad tills jag egentligen fyller. Och de gör ju hela situationen ännu mer lyxig!!!

Och på tal om lyx är nyrökt lax till frukost att rekomendera. Tack papa! yamnam!

Sen fick jag en surprise av m också helt plötsligt, OCH HÄR BORDE JAG PUBLICERA EN BILD FÖR ATT NI SKULLE FÖRSTÅ, hur fin min råsa BELIEBER lippis är! omg, love it ;)

Vad mer? Jobbade 2 dagar på mitt nya roliga jobb, men sen tog ja pekkas! 1. Man måste ju utnyttja sina möjligheter när man har ett jobb igen.  2. Efter ett års ledighet känns det som att 2 dagar i veckan is enough.  3. ni fattar väl att jag driver, fast det är sant.

Och för att få er övertygade om att min tur är tillbaka så önskade jag mej månskensgröt på måndag och VIPS, vad hände på tisdag om jag inte fick EFTERRÄTT (lycka nr 1, efterätt på en tisdag!!) och dessutom MÅNSKENSGRÖT (lycka nr 2). OCH EFTERÄTT IGEN PÅ ONSDAG! hur lycklig får man bli?

JAJAJA. GLAD MIDSOMMAR ALLA. FIRA LUNGT! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care