onsdag 17 juli 2013

Sucka mitt hjärta men brist ej. huhhu.

Efter att i ett halvårs tid fixat på med en film från LA, som från början var 45 minuter men numera 16, så kunde jag ha tagit ett glädjeskutt när jag kunde förklara den färdig. En sak mindre att tänka på och ett enkelt sätt att påminna sej själv om den underbara tiden där.

När jag skulle spara gick det förstås inte. Sen har jag googlat runt, youtubat, laddat ner program och försökt tänka så min hjärna knakat. På köpet fick jag en fuckad up dator, en överansträngd handled och huvudvärk. Det verkar vara lönlöst, jag har verkligen prövat allt och jag är riktit ledsen. Så mycket onödig tid jag satt ner på detta och nu fungerar det inte ens.

Och efter att ja suttit fängslad i kokkola hela dagen så är inte denna dagen bättre. Paniken som börjar komma smygandes när man har så mycket man hade tänkt göra men som man nu inser att man aldrig kommer hinna. Varför hade jag inte bara kunnat förbli arbetlös när jag verkligen behövde vara det? (skömt å sido, klart jag är tacksam för jobb)

Och igår nattdrömde jag att mamma dog. När jag vakna grät ja mer än jag minns att jag skulle ha gjort de senaste åren, och jag kunde inte ens sluta. (nä, ja grät kanske mer när jag titta the notebook på kvällen. men de va ju ett kapitel för sej. det var ju i hästväg!)

Så jag tror jag hoppar över min födelsedag imorgon för idag är jag inte på humör. Dessutom får jag börja min morgon ensam och ska bli ihjälstucken med en spruta. Kunde en födelsedag börja sämre?????? Sen kommer det säkert regna åså kommer jag bränna tårtan, kanske elda upp huset i samma veva. Nej. Känner nog att jag väntar med att fylla 23 till nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care