onsdag 28 augusti 2013

Ok, here we go. :) Dagen med Shellie i Dubai mall. :) Kaffade på Madeleines cafee! 


Varför inte spela lite hockey mellan shoppingen?

 Sen blev de Sharayas födelsedag på kvällen :) Bullfrogs, pub, cake and a good time!

 Och tårtan Sharaya fick upptryckt i facet av sin mamma. MEN DEN VAR GOD ÄNDÅ och inte kan man ju slösa tårta heller. ;) (är det grisar eller ladies som äter btw haha näää, ja menade inte att mina vänner är grisar, men jag menar att tårtan is a mess :D)


Efterfest. Här ser ni Burj Khalifa. Man fattar inte riktitgt hur högt det är när man är strax intill det, men när man ser det i denna vinkel förstår man att det är världens högsta building. Ni ser alla hus nedanför, det är höööga byggnader. 




 Some ego pics (från insta ifall ngn missat. Följ - Amsdelain!!)








Och alla mina vänner hemma vet att jag lever på nudlar och är brook for the moment och skulle göra allt för godis eller riktig mat. Och när jag kom hem igår och var utsvulten så hittade jag detta på bordet. How cute isn´t that. i went to bed with a smile on my face for sure!!!! speciellt med tanke på att mina roomies är lika fattiga. lovelovelooove. :) 




 Och när jag tidigare nämnt om att det är så fuktigt här så kanske ni fattar vad jag menar om ni ser denna bild. Det är verkligen som att gå in (ut) i en 45 gradig bastu. Detta är dörren till krogen, men vanligtvis är det betydligt värre. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care