torsdag 24 oktober 2013

Och jag har världens märkligaste liv. Igår körde jag lite eget race på jobbet, och glömde faktist lite bort att jobba. Jag hängde mest med några vänner, dansa runt och tog nån shot nu som då. hups. Vi måste ju däremot vara den ända klubben som inte får konsumera alkohol under vår jobbtid. Hur som haver. På sejno kom ade rik kaarn å hälsa åpåå, å ja hamna på efterfest i burj alarab igen. Fick också 500 euro i dricks. Men det måste jag ju sätta i tiplådan, å de va ju inte enkelt kan jag meddela. (vi delar jämt på all dricks vi får) Så jag och den nya hostessen påbörja vårt egna party 4 am och festa ända tills alla andra slocknat och servitörerna tyckte vi skulle gå hem. hehe. Så när de var dags att gå hem kom vi plötsligt på att vi skulle åka via till Ikea. Sagt å gjort utan nån egentlig orsak så åkte vi för att leta efter kalles, vilket inte fanns. De hade dock massa julpynt och jag blev faktist riktigt känslosam när jag tänkte på att jag inte kommer fira jul hemma i år. How sad! Men de hade frukost för 1.50 euro. mmm. Kom hem runt 12 imorse, fick avboka min pestcontrol och har sovit 2 timmar. Hur galet är mitt liv? Men hur skoj? ;)

Ska försöka förbereda mej för att möta andrea innan ja ska jobba igen. Wish me good luck! ;) cheeers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care