söndag 3 november 2013

Idag är det då Kons dag. Hela kvarteret är pyntat med färglada, galna julljus och de smäller raketer för fulla muggar. De har hållit på några dagar, för igår va de ju hundens dag och imorgon är det oxens osv. Måste medge att jag lärt mej så mycket sen jag kom hit, och de är ju väldigt intressant!! Även om man mellan varven bara vill skratta hysteriskt åt deras funderingar så är ja ju så glad att de delar och berättar om vad de tror och tycker. Och jag är så glad att man kan umgås med dessa människor även om man inte delar samma åsikter. Men ja, intressant for sure! :)

Planen var att jag nu skulle vara on my way till Abu Dhabi. Men min GF har ett lika lazy ass som mej och vägrar svara i nån av hennes telefoner. Förhoppningsvis åker vi lite senare idag. Alla klubbar i Dubai är stängda idag, men i AD har de öppet ända till 6 am, whopwhop! Och massa yacht parties. ;) Kommer nog bli lite små pissed om Andrea slöar bort denna dagen. Sista dagen av F1, måste ju bara komma oss iväg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care