torsdag 31 juli 2014

Är det månne på tiden med en uppdatering eller?

De flesta vet väl redan vid dehär laget att jag är tibax i Jeppis city. Har varit hemma i ca 2 veckor och njuter av alla bekvämligheter. Av att ha allt man "behöver". Man har sitt klädskåp och kläderna luktar gott istället för instängd resväska. Jag njuter av att ha ett kylskåp med nyttig mat i och att äta smoothies till frukost varje morgon eller grillat till middag, istället för nudlar och tonfisk dygnet runt. Jag njuter av att ha en bil och slipper passa på metron eller bussar och vara beroende av en app som berättar vilket håll man skall ta. Jag njuter av att ha ett stort tv som man kan mysa ner sej framför på kvällarna när man dricker sitt kvällste. Och jag älskar vår egna veranda där vi alltid sitter å njuter och var det nästan alltid dyker upp nå av våra vänner! "de kommer 1 så räkna med 5". :)

Som ni ser så är jag ju väldigt nöjd för stunden! Sommarväder och fullt upp, på ett bra sätt.

Men jag har ju också gjort London, Paris, Rom & Milano på 1 månad så kanske därför jag tycker det är skönt att pusta ut nu. Och de är inte många dagar kvar att pusta ut heller innan det smäller igen. BLEV NI NYFIKNA ELLER? ;)

Hinner knappt berätta om en resa innan de är dags för nästa. SÅ, jag å m gjorde ju som sagt Italien och de va superfint. Spenderade 5 nätter i Rom vartefter vi körde till Milan via Pisa. De tog ca 8 timmar och sååå värt det! 1, jag älskar å köra 2, landskapet hade man ju inte sett om man inte kört, superfint! :) Sen spenderade vi 2 nätter på lyxhotell i Milan också vilket var som en del av min födelsedag. :) Nä, inget att klaga på asså!

Men skönt å komma hem denna gång, fast som sagt har det varit fullt upp och inte länge tills nästa äventyr. Förösker själv också hänga med nu känns de som. Anyway, till next time xoxo :)

1 kommentar:

  1. Hej, skulle du kunna skriva om varför du inte tyckte att London var något för dig? :)
    så intresserad eftersom jag ska dit i 2 månader snart.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care