tisdag 16 september 2014

Jag har faktist försökt att blogga flera gånger de senaste 2 veckorna. Jag har verkligen velat skriva av mej men har inte haft en aning om var jag ska börja eller hur mycket jag ska dela med mej av.

Jag kan iaf meddela att det är mycket förändring på gång här just nu! Och idag har jag gjort det. Tagit det första steget till mitt nästa äventyr! Men erkände sen att jag känner mej lite nervös. Skräck blandad förtjusning eller? För detta kommer vara det mest galna äventyret jag hittills har gjort. Det kommer att vara det mest oförutsägbara, det mest krävande och det mest osäkra so far. Självfallet är det ju en resa på gång. ;) Denna gången kommer jag bara flyga och hoppas att vingarna bär. Inget förfixat boende som jag hittills haft. Inget färdigt jobb och bara några få slantar i börsen. Ska de inte bli spännande så säg.

Men de är ju de som allt handlar om. Att göra de man är rädd för. Att ta sej ur sin comfortzone, Courage is to be scared to death, but saddling up anyway! And oh my so many times i´ve done this before, i know i will love it. ;)

Så vart ska jag då? Ja det vet jag ju inte riktigt heller, fast jag bokade min första biljett för några timmar sen. En enkelbiljett till ett ställe som har allt jag saknar.

Så vad saknar jag då? Jag saknar värme, stränder, galna utekvällar, att få gå i högklackat och sätta på sej en dress, att prata engelska, lyxigheter, poolparties, att dricka starbucks, storstad. möjligtvis some people...?

Vadåvadå? Åka tillbaka nånstans jag varit, när det finns hela världen kvar? Hälsa på ngn som jag träffat nånstans? Åka tillsammans med nån jag saknar? Eller åker jag ensam, igen? Nej nu vänner får ni nog ta och följa med i bloggen framöver så vi får detta uppklarat!  just wait for it! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care