måndag 22 september 2014

Vad är detta? Först berättar jag att det är ngt på gång och sen förvinner jag igen. Inte ok.

Skyller däremot denna gången på min älskade syster, för hon är hemma hela veckan wihhiii!! och sen vi bara träffas typ en gång om året så måste man umgås så mycket att det räcker för ett år framöver förstår ni!? Så denna vecka kommer jag att vara helt på stand by. Försökte att ställa in alla planer, eller inte planera ngt alls för den delen för denhär veckan, men kaffande med vänner, lustpartyn, jobb, jobb2 och planerig kom ändå smygandes så man får bara försöka keep up me allt! :)

Men just nu ska jag iväg till villan för att basta och dricka vin. Njuta av den sista (ISKALLA, som det är idag. iskallt!) villastunden på vem vet hur länge.... jaa, eftersom vintern kommer emot - eller va mena ja? :b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care