måndag 29 september 2014

Såja. Nu har syster åkt och jag har flyttat hem igen. Senaste veckan har jag typ bott i fnäs men de har varit väldigt skönt att sova hos mor å far å ha riktig kvalitetstid med familjen. Precis som förr i tiin! :)

Men nu är man back to normal då. Men Madeleine, berätta vad det normala är för dej. Jag har ju inte uppdaterat värst mycket om vad jag gör här hemma, vilket ju också kan bero på att det inte är mycket intressant som händer.

Men kunde väl påstå att min livsstil ser likadan ut nu som den gjort det senaste året. Sovmorgon tills jag själv vill gå upp för att sen göra whatever i want hela dagen. Det som skiljer min nuvarande livsstil från tidigare är att under den tiden när jag får göra whatever i want så istället för att fika på fanciga ställen, shoppa, spendera dagen på beachen eller gå på poolparties så tar jag min dagliga kaffe på abc. Sedan också istället för att gå till jobb vid 10 så lägger jag mej i sängen och kollar allt onödigt jag kan komma på på nätet tills jag somnar vid 3.

Jaja, fast de fanns en liten sanning i de men de var inte hela sanningen ändå. Jag jobbar lite nu som då och måste säga att jag är fullt upptagen mest hela tiden! Och nuförtiden fattar jag inte hur folk har tid att jobba me tanke på att man är så upptagen även som arbetslös.

Så med det sagt så nej, inte är de en break up inte, men som ni försto så ska vi hyra ut slottet. Men varför då? Vad ska m göra? Har han inte råd å bo kvar? eller ska vi resa tillsammans kanske? Ja ni skulle bara veta......

to be continued. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care