tisdag 7 oktober 2014

Oj, blev ni överraskade nu? Ja detta hade ni kanske inte väntat er? Men här kommer lite turist- kamerabilder. Vi börjar med London. De är alltid lika bra när M kmr så de blir tagna lite foton, för de är jag verkligen värdelös på. Jag kör bara selfies. ;) 

Vår gata och var M & jag sov första natten. De var i lägenheten som jag bodde i med Frida sålänge jag var där, fast ja brukade ju dela säng med frida, men jag å m tog sen soffan en natt innan vi bytte till hotell. De fanns ju två soffor men ha man dryyft så sover man i samma 2 personers soffa utan tvekan. Fast jag sov med ett ben i golvet, så var det lätt värt det! ;)

Sen att lämna Frida igen...... Här skulle vi ännu ses på kvällen så vi hade inte börjat gråta, än. 

Kentish Town på marknad, mysigt! :) 

London taxis! hihi konstigaste bilar ever. 


 Fast jag älskar mitt röda paraply, så älskar jag sol, värme och stränder mer så vi åkte vidare. :) 

Then we came to lovely Rome where we fell in love over and over again. 

På vår hempromenad varje kväll, detta är påvens hus och vi bodde precis bakom. :) 

On the other side. Vi som var så nyfikna när vi anlände till vårt hotell. "åh titta, undrar va de är för hus" til we found out. :) 

Utsikt innan vi besökte Colosseum

Italiensk "frukost" (yep, this is what they eat for breakfast..) på världens bästa lägenhetshotell! Så mysigt rum vi hade där! :) 

Och vad som händer om man är på 2 och den ena har tråkigt.......... SELFIIIIIIIISSSSSS

Å sen körde vi till Milan via Pisa och såg den super fina naturen också! Det tog oss 8h på 150 km/h motorväg. Skoj! Jag älskar ju också att köra, så 8 timmar var ingenting! :) 


Resten av bilderna finns på våra mobiler. Från Pisa och Milan. Plötsligt kommer jag leta fram de också i nått skede :) 

1 kommentar:

  1. Åååååh Rom e ju bara så underbar! <3<3 Å va kul att ni fick uppleva Rom tilsammans! Ni siir ju så nykär ut på ade bildn! ;)

    / Frida (kusinvitamin)! :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care