måndag 2 mars 2015

Idag ska jag bara dela av mej av några amsdelain funderingar.

As long as you are happy, it doesnt matter what you do. For guess what. Vi har alla olika dreams. Och de är ju de som är de underbara med livet. Alla har vi olika mål och alla vill vi olika saker. Men sålänge ni gör de som gör er lyckliga, thats all that matters.

Allt man vill är möjligt, om man vill de bad enough så löser de sej, de finns alltid ett sätt. Och de skulle jag aldrig predika om ifall ja inte trodde på de. Anser dock mej själv som ett lysande bevis på att det är så.

Sen är de ok att vara annorlunda. Vem är det egentligen som bestämmer vad som är "normalt", de är bara nått vi själva hittat på. Inbillat oss att de ska vara på ett visst sätt.

Allt jag egentligen vet är att jag hittills älskar mitt liv, inte för att låta skrytig men jag gör helt enkelt saker som gör mej lycklig - vad jag känner för. Har inte spelat nån roll om jag sovit på pyttesmå soffor och levt på ägg å tuna eller om jag bor i ett mansion. Sålänge jag gör det för min egen del, för att de gör mej lycklig. Och det bästa är att fast jag önskar mej en sak, så kan nästa sekund önska mej nått annat - för att ändra whatever de är. De finns inget som stoppar en att ändras. You have as many wishes as you want! :)

Just nu kunde jag inte wish for more. Jag har allt jag kunnat önska just nu och samma tacksamhet kan jag känna för hela mitt liv som varit this far. Jag har verkligen sett till å leva de liv som jag ville och jag är så glad för det. Skulle ja leva en gång till skulle jag göra samma saker än gång till. Men guess what. If you live it right, once is enough. ;)

Så tills jag kommit på next thing så ska jag bara njuta, precis här och nu. And then make a new wish. ;) xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care