fredag 1 maj 2015

Nä alltså. Nu vet ja ju inte om ja fick en tillfällig blackout eller vad som hände. ... jag lever ju för att resa. Varför skulle jag dissa en snabbvisit i ett annat land om jag fick möjlighet till det. Du kändes lite småcrazy och förvirrad där ett tag amsdelain. Så yep. Bokade precis en biljett och ska snabbpacka väskan nu. My flight is in a few hours, yalla!

Men för att inte vara total kaos så ska ja nämna att allt i senaste inlägg stämde helt, men sen började det regna här i paradiset och ska regna några dagar och så kom ja på hur spontant jag vanligtvis lever. Jag vet ju sällan själv vad jag gör imorgon and well, här är väl beviset på de. Så kaos eller ej - whatever you do, make sure it makes you happy. :)

And If not now, when? xxx do it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care