onsdag 3 juni 2015

Äntligen ska ni få lite uppdatering! Som många redan vet har jag haft 2 av mina bästisar på besök i mitt lilla paradis, och jag kan inte med ord förklara hur mycket det har betytt för mej!

De brukar vara ngt av det svåraste med att resa, när man kommer hem och "ingen förstår" vad man försöker förklara och berätta - om de ens bryr sej. Så att få uppleva och dela ngt med två av mina absolut bästa vänner här borta är helt obeskrivligt. Och så roligt vi har haft också! Så mycket vi hunnit se och göra och prova på. Så mycket kärlek och närhet vi har delat och så skönt att ha ngn som man verkligen kan prata och fundera med. Jag har alltid vetat att jag har de bästatse vännerna på jorden, men this was next level for sure. ;) De som undrarvad vi har haft för oss kan gå in på pammens blogg och läsa och titta bilder! :)

Märkligaste är nog att jag precis pratat med tjejerna och de är fortfarande i hesa påväg hem. Jag däremot har sovit två hela nätter sen de lämnade mej och är inne på min 2:a "back to normal" sen de lämna. Nu förstår jag lite hur långt bort hemmifrån jag är. :b

Så well... Vad mer är där och berätta? Haft 2 intensiva veckor och ett helt upp och ner svängt dygn så skönt att bara ta de lungt just nu. Igår titta jag 3 filmer och har inte somnat innan 4 am så yea, though life. ;b Försöker gå tillbaka till mitt nyttoliv efter 2 veckors frossande och borde ha en rehabmånad efter alltför många sena nätter! haha borde faktist vara förbjudet att ha så mycket roligt på en och samma gång och blir lite förvånad när jag tänker på att detta verkligen är mitt vardagliga liv. Jag har ju roligt nästan jämt! haha

Until next time! xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care