fredag 19 juni 2015

Damnit. Jag hade precis knåpat ihop ett helt inlägg med bilder från månader tillbaka och vad hände om inte datan fucka upp sej och allt försvan. Skit. Jaja, kanske de kommer i ett senare skede om ni har tur :b

Sen senast har det hänt en hel del må jag säga. Drama drama och mer drama. Familjen är splittrad. jag hann flytta ut för en vecka och sen har jag flyttat in igen. Lara och Steve och bebisen har också flyttat ut och likaså Ds flickvän. Sen har Jay flyttat in istället. haha jaa, allt hände verkligen på en gång. De va för 2 veckor sen på lördag som allt spåra skulle jag påstå. De har varit drama i huset innan som jag nämnt och de har varit lite i perioder. Förra helgen hade vi folk över från sydney och alla började vi dricka lite väl tidigt och kaske aningen för mycket.... Lång story kort så tog jag ett fyllebeslut ahhaha, packade mina saker, grät en skvätt och bestämde att göra lite mer drama av allt drama. hahah bra tänkt ams, or not.

Men vänta lite, sakta i backarna. Nu vet jag ju hur nyfikna ni blir och börjar spekulera i vad som riktit hänt här borta. Kan ju då informera er om att jag egentligen inte hade nått att göra med any of these problems. På riktigt. Och de var de som fick mej att go nuts. Hade jag gjort nått hade ja ju kunnat deala med det, men att få crap för saker man inte ens gör - nej då jäklar, då tycker jag det är orättvist. jag var väl mest överväldigande av allt som hände runtom mej och all negativitet som fanns just då så ja kände ja måste komma iväg lite.

Kunde väl sammanfatta situationen som att en dam här i huset (ni får gissa vem) var lite halvtjurig och det smittade i princip av sej på alla andra. One by one kände vi av dendär obekväma negativa onödiga känslan och det resulterade i att vi en efter en tappa våra humör - vilket ledde till mer spänning. Så well, ja sa "i´m not gonna deal with this shit, i´m out" och det var precis vad som hände. Jag och Lara bodde 1 vecka hos hennes mans mamma och hennes man bodde med sina vänner och ja, oj så de kan bli. haha De skulle flytta ut ändå så jag hakade mest bara på sådär i all hast.

Men anyway. Allt ordna upp sej till slut och jag är tillbaka i huset. så skönt att vara hemma igen och alla ville verkligen ha mej tillbaka vilket kändes bra, Kom hem sådär halvsmygandes med svansen mellan benen ni vet, som när man inte riktit vill erkänna man gjort ett dumt halvbarnsligt beslut men alla vet de ändå haha Så ja, nu bor jag med 4 killar och no girls och huset har aldrig varit så skinande rent innan. lol

Men sen har jag nu bokat min biljett hemhem också!! weee! Imorgon har jag varit borta precis 8 månader! (oh wow, kan knappt tro de själv) De ska bli så roligt att spendera lite tid i somriga finland å se alla igen! Hittills har jag knappt haft hemlängtan alls fast jag brukar sakna hem efter 5 månader. Anyway, this lady will turn up in a few weeks. Won't stay for too long tho men something is better than nothing. :)

Glad midsommar btw! Fast ja skippar den delen detta ar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care